Over ons.

Meer over Brandenburg Kantoormeubelverhuur.

kantoormeubilair-huren-brandenburg

Aanpak

Bij de verhuur van kantoormeubelen stellen wij ons als doel snel, goed en goedkoop te leveren. U informeert ons gemakkelijk via de website, per telefoon of e-mail over wat u wanneer nodig heeft. Of u nu één werkplek wilt inrichten of een hele afdeling, wij zorgen ervoor!

Het huren van kantoormeubelen regelen wij snel voor u (indien nodig binnen 24 uur) en het meubilair wordt uiteraard direct op de juiste plaats gezet. Ook bezorgen wij ’s avonds en in het weekend. Korte lijnen naar u zorgen voor een helder overzicht. U kunt per dag bestellen én per dag opzeggen tegen een scherp tarief.

Daarnaast geeft huren u meer financiële armslag, omdat het kosten zijn (direct aftrekbaar) en hierdoor veel minder drukt op de liquiditeitspositie van uw bedrijf. Het (tijdelijk) huren van kantoormeubelen geeft u de ruimte om andere belangrijke investeringen te doen. Flexibiliteit dus. En dat alles met Arbo-goedgekeurd en zeer verzorgd meubilair.

Wij hebben voor de verhuur van kantoormeubelen een grote voorraad beschikbaar en het transport is in eigen beheer. Daardoor leveren wij snel en kunnen uw medewerkers direct (verder) aan de slag.

Kortom, huren bij ons is gewoon een goede optie!  Wij staan klaar om ook uw bedrijf of instelling van dienst te zijn.

Historie

Na het behalen van mijn MBA in de Verenigde Staten, heb ik nog een aantal jaren in de VS gewerkt om ideeën en ervaring op te doen. Eenmaal terug op de thuisbasis Rotterdam, heb ik Brandenburg Kantoormeubelverhuur opgestart voor verhuur van kantoormeubilair.

Bedrijven en organisaties in de Verenigde Staten liepen destijds – we praten alweer 18 jaar geleden – voorop in de voordelen zien van huren/leasen van materialen om hun werk goed uit te kunnen oefenen. Huren bij bedrijven gespecialiseerd in verhuur van kantoormeubilair was en is daar een teken van flexibiliteit en praktisch omgaan met de liquide middelen.

Zeker in deze tijd, waar het beschikbaar hebben van liquide middelen een verstandige optie is, kan het (tijdelijk) huren van kantoormeubilair een groot voordeel opleveren voor ondernemers en organisaties. Het betekent immers flexibiliteit! Daarnaast wordt ons kantoormeubilair door onze eigen vakmensen bezorgd, geplaatst en volledig gemonteerd. Het kan direct worden gebruikt!

De opgedane ervaring leert, dat een verhouding van 80/20 (80% eigen meubilair en 20% via (tijdelijke) huur van kantoormeubilair) veel grote en middelgrote ondernemingen goed past. Dit naast het feit dat het financiële ruimte biedt en geen wachttijd bij uitbreiding van werkplekken. Levertijden van huurmeubilair zijn immers maximaal 24 uur.

Kortom, de mogelijkheden van een bedrijf opstarten voor verhuur van kantoormeubilair zijn gebaseerd op de beweeglijke Amerikaanse markt. Maar de kennis en expertise, alsook het maatwerk, is helemaal gebaseerd op de behoefte van de Nederlandse ondernemer of organisatie. Het huren van kantoormeubilair is flexibel: wij ook! Graag ontmoeten wij u als nieuwe opdrachtgever en leggen wij u persoonlijk uit wat de voordelen zijn van ons tijdelijke kantoormeubilair.

Profiel

Wij zijn een actief (familie)bedrijf in verhuur van kantoormeubelen met een integere en ervaren ondernemer (Edgar Brandenburg) aan het hoofd. Hij is woonachtig en kantoorhoudend in Rotterdam, getrouwd en heeft een dochtertje. Bovendien is Brandenburg Kantoormeubelverhuur volledig bankonafhankelijk.

Wij leveren kantoormeubelen aan een grote diversiteit van bedrijven en instellingen. Onze grote voorraad kantoormeubilair van toonaangevende fabrikanten is zakelijk en neutraal van karakter en hierdoor direct voor uw bedrijf of organisatie in te zetten.

Goed kantoormeubilair is essentieel voor goed gemotiveerd personeel. Kantoormeubilair dient te voldoen aan de hoge eisen van de Arbo-wetgeving en van de mensen die aan het kantoormeubilair werken.

Ons ruime assortiment maakt dat Brandenburg Kantoormeubelverhuur u altijd kan voorzien van hoogwaardige kantoormeubelen. Snel, goed en goedkoop. Wij plaatsen het kantoormeubilair natuurlijk direct op de door u gewenste plaats, zodat de kantoormeubelen uit ons verhuurassortiment direct operationeel ingezet kunnen worden. Vanzelfsprekend denken wij graag met u als opdrachtgever mee en zijn wij vooral uit op een langdurige samenwerking gebaseerd op wederzijds vertrouwen en ondernemerschap. Graag verwijzen wij u naar onze aanpak voor verhuur van kantoormeubelen.

 

Op zoek naar een thuiswerkplek?  
KLIK HIER